چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر لزوم ترویج فراگیر معارف اهل بیت(ع)، گفت: رویکرد مردم به شعائر دینی روز به روز افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، در نشست مشترک اعضای هیئت امنای بنیاد زائر استان لرستان با تاکید بر ضرورت ترویج فراگیر معارف اهل بیت(ع)، گفت: رویکرد مردم به شعائر دینی روز به روز افزیش می یابد و نمونه آن تجمع و راهپیمایی عظیم مردم در روز اربعین و پیاده روی به سوی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) در ایام شهادت آن حضرت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ایجاد زائر سرا را از جمله امور خیر و باقیات و صالحات دانست و افزود: با همت خیرّان بزودی ساخت زائرسرا برای لرستانی ها در مشهد مقدس آغاز می شود و از این طریق بخشی از مشکلات زائرین مرتفع خواهد شد.

عابدی، مدیرعامل بنیا د مرکزی زائرامام رضا(ع) نیز در این نشست، گفت: به هر استانی که نمایندگی بنیاد زائر امام رضا(ع) در آن تشکیل شود و به تعهدات خود براساس تفاهم نامه عمل نماید، قطعه زمینی برای احداث زائر سرای استان در مشهد مقدس اهدا شود؛ البته تحویل زمین به براساس اولویت اقدامات صورت گرفته خواهد بود.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha